Dobre pozycjonowanie marketingowe jest jak kłamstwo. Nie, nie sugerujemy, że kłamiesz w tworzeniu swojej firmy i pozycjonowaniu produktów. Wszystko oprócz faktu. Jednak niezwykłe jest to, jak blisko właściwości dobrego pozycjonowania przypominają dobre kłamstwo.

Skuteczne stwierdzenie pozycji powinno być jak skuteczne kłamstwo:

1. Wiarygodne. Kłamstwo, które nikt nie myśli, jest bezcelowe, prawda? To samo dotyczy pozycjonowania Twojej firmy lub produktu. Jeśli nie jest to wiarygodne, jest bezużyteczne. Upewnij się, że kluczowe elementy oświadczenia dotyczącego pozycjonowania są zakorzenione w prawdzie i że stwierdzenia dotyczące możliwości Twojej firmy lub produktu przeszły test wąchania tępego obserwatora, który widział to wszystko wcześniej, jeśli chodzi o niezwykłość Oświadczenia, na które nalega wiele firm produkujących oprogramowanie i technologie informacyjne.

2. Spójny. Słabe kłamstwo nie wytrzyma testu, jeśli zostanie ocenione na podstawie jego trwałości. Wewnętrzna spójność – to znaczy upewnienie się, że różne elementy kłamstwa lub stwierdzenia pozycjonującego nie są ze sobą w bezpośrednim konflikcie – jest bardzo ważna, aby upewnić się, że słuchacz nie wyłącza tylko oczu i uszu dla wiadomości.

3. Prosty. Czy pamiętasz bycie dzieckiem i próbowanie kłamstwa matki? Wymyśliłeś historię, która była tak skomplikowana i złożona, że ​​nie mogłeś sobie przypomnieć, jak to powiedziałeś. Instrukcja pozycjonowania jest taka sama. Jeśli jest to tak skomplikowane, że nawet ty i twoi sprzedawcy nie pamiętasz tego, możesz być pewien, że Twoi klienci tego nie zapamiętają.

4. Przekonujący. Po co mówić komuś, kto nie jest interesujący i nie dotyczy go? Jeśli ryzykujesz kłamstwo, powiedz kłamstwo, które przynajmniej porywa słuchacza. W przypadku pozycjonowania firmy lub produktu, powinno to oznaczać coś dla twojej grupy docelowej. Co oznacza, że ​​lepiej wcześniej odrobiłeś pracę domową za pomocą przycisków szybkiego dostępu. Co jest dla ciebie ważne Co nie jest Jakie korzyści nie możesz obejść? Dowiedz się i upewnij się, że Twoje pozycjonowanie osiąga te znaki.

Pamiętaj o tych zastrzeżeniach, jeśli chodzi o repozycjonowanie lub repozycjonowanie Twojej firmy lub produktu, a my możemy zapewnić, że Twoi odbiorcy będą słuchać i zwracać uwagę.